Jaha då ha man gått o blivit sjuk då.
Har stegring (finns visserligen inget som heter så enligt Johan).
Är trött, slut och alldeles halvdöd. Så ni vet. :P
Edie drog ut på sjön med Kalle och Ebba.
Så jag sitter o spelar lite sims. Lööv it!
Eller just nu sitter jag o röker på altanen. Nice. Varmt som attan!

Ha gett upp min sopp diet också.
Blev illamående, yr, trött och helt slut. Å de går liksom inte med
en 8 månaders i huset. Så nepp, får jaga iväg mina kilon på annat sätt. :)
Träna mera bara!

Inte ha de hänt så mycket annat. Jo, va ju ti bettans Bod igår. Hittade inget till Ebba
som jag hoppades på. Men hittade en fin top till mig för 2 euro. Inte så dyrt. :)

Nu ska jag spela vidare.


This entry was posted on 13:34 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: