Luna suger tutte hos Lilo :D (kolla storleksskillnaden på ungarna)Här är mina pälsklings bäbisar

Jahajja, va ha man gjort idag då? Inte mycket.
De ha ju varit rätt tråkigt väder. Så vi ha bara varit till stugan en sväng och
hälsat på mamma & pappa. Pappa hade varit duktig och tappat telefonen i sjön så den hade dött.
Och mamma hade lyckats tappa kameran i golvet så den slutade fungera.. Smart va! :P
Men de va väl egentligen på tiden att pappas uråldriga telefon utan (!!) färgdisplay
skall bytas ut!

Annars ha Eddie och jag spelat yatzy och uno idag. Jädran roligt! Lööv it!

Vet ni, Luna (min kissekatt som är dryga 9 veckor) ligger just nu och snuttar
på Lilos tuttar med sina "halvbröder".. :D Sååå gulligt! Lilo och Luna ha inte kommit överens så bra förens nu. Luna hittade till tutten och Lilo började tvätta henne. Gash, mitt mamma hjärta gråter av lycka! :D I'm Happy!

Och imorrn ni, då ska jag till stan och fika med Madde! Jippii! Tar bussen vid 11 så jag är i san vid 11:50 (!!)... Hatar att åka bussen, svinigt att de ska ta sån tid!! men behöver kanske inte ta bussen så himmelens länge till.. :-D Wiie!

Nu börjar de nog bli sovdags.. God natt!


This entry was posted on 22:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: