Princess Luna


Madde skrev om att hon fått vuxenpoäng för att hon plockat Liljekonvaljer. Tss.. Då ha nog jag fått multi me vuxenpoäng då som planterat massa blommor. :P Eller hur..?

Uäk, jag gillar inte såna här svettiga dagar när man inte har en pool att svalka sig i.
De måste ju kallas människoplågeri. Jo, jag tror de jag.

På fredag får jag en ny familjemedlem. Luna ska flytta hem till oss. Hon är bara föör söt.
En liten skölpadds hona. 8 veckor fyller hon idag! Congratulations my Pricess!
Till på de så fyller mina småttingar, Lexus & Texas, 4 veckor imorn. :)

Hm. Ha ju inte hänt så mycket mer idag. Eller, jag va ti postlådan en sväng...


This entry was posted on 23:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: