Syster med bebisen Midas.

Gänget. (Mamma va med, men hon fastnar inte på bild :P)
This is my sister. NEJ, vi liknar inte på varandra...

Princess Ebba.



Igår va man på fottis till Jomala. Såg inte så mycket av matchen, men kul va de!
De va Camilla, mamma, Buster, Midas och Ebba såklart! Vi satt i skuggan och snottrade.
Riktigt skönt! Tyvärr vann Jomala med 1-0 till Nagu.

Suck va trött jag blir på Birka som tar sån förbanna tid på sig! Vi väntar på att få veta om Eddie får någon semester i sommar. Vi måste ju tusan börja boka dopet snart... :-O
Ja menar, snart springer ju Ebba från prästen. De sku ju vara liite pinsamt kanske.



De går bättre :P

Princess Luna
Lilla damen börjar anpassa sig riktigt bra! Hon har börjat äta riktigt duktigt och är riktigt mammiger. :) Om hon inte ser mig så börjar hon "skrika".
Hon är verkligen aasmysig! Snuttar på mina ögonlock och öron. Är en aaningen vild och galen. Hon är överallt på en och samma gång. :P Jag vet inte om hon ha gått på lådan själv ännu, men när jag lyfter dit henne så gör hon va hon ska iaf. Trodde inte man kunde bli lycklig över att se en katt bajsa. Men jag blev uurhappy igår när hon la några korvar i lådan. Jippii! :D

Je, Thats it for today. Bye.





This entry was posted on 08:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: