Usch o fy va läskigt de va o köra ti stan!!
Va o sku fika med Madde i förrgår. Va najs som alltid! <3 Träffa Mille & Johan också. Också najs såklart! :) Sen när jag kom hem så tyckte jag att bilen luktade konstigt. Sprang efter Eddie (trodde nämligen att bilen skulle explodera)... Han kollade den och fattade inte varför den luktade så konstigt. Sen satt vi inne och pratade om vad jag kan ha tövlat med..

Eddie: för om du skulle ha kört med handbromsen uppe så skulle det ha lyst en röd lampa...
Cila: ..med ett utropstecken i?
Eddie: Jaa...Lyste den?
Cila: Mm..hela vägen.

Uups! Smart va? Eddie sa att hans handbroms är rätt känslig.
För jag tog ner handbromsen när jag skulle köra, men tydligen inte ordentligt.. :-O
Sen till på det så ha en navkapsel lossnat när jag ha kört.
Så jag ska aldrig köra bil igen.. Bara förstör.. :/

Jo, idag ska vi till Eckerö safari med Eddies syster o hennes sambo.
Ska bli najs, va ju ett X antal år sen man va dit. :)
Så, de va nog allt för idag. Tack Å Gonatt.


This entry was posted on 10:11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Nå, sånt kan händer den bästa! (A)

  1. ... on 5 juli 2007 kl. 16:47  
  2. Cila sa...

    Nja, de vette fan :D

  3. ... on 6 juli 2007 kl. 19:37