Ja, jag ha ju glömt o berätta att jag ha blivit brunett!
Eddie ha varit duktig och färgat håret på mig. Vart riktigt lyckat!
Va så trött på min fula utväxt.

Idag ha jag varit duktig ha cyklat i 35 minuter, svettigt värre!
Vrålade till mp3 spelaren och cyklade som en tok. :)
Ska försöka fortsätta med de nu så man kanske skulle kunna få sin drömkropp
någon gång! :P

Så ha jag varit till butiken idag också. Köpt ingredienser till kladdkaka, battery och cola.
Så ser min midsommar ut. ;)
Ska faktiskt på stångresningen imorrn till Furulund. Pappa kanske kommer med.
Annars blir det bara att softa hemma. Ganska skönt faktiskt. Har några filmer jag ska se också.

De va nog allt för idag. Hej svejs!


This entry was posted on 18:57 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    knas att läsa från andra hållet, men man vänjer sej väl :D

    vet du vad då? jag ska köpa sex and the city-skor nästa fredag :D

  1. ... on 21 juni 2007 kl. 22:43  
  2. Cila sa...

    Oooh, hurna sex and the city skor? :D JAg blir sootis!! :)

  3. ... on 22 juni 2007 kl. 02:04  
  4. mamaMill sa...

    Ja.. hur beskriver man dem så här över bloggen :P bruna med stenar över foten :D skitsnygga iaf!

  5. ... on 22 juni 2007 kl. 17:00