Super tack till Marie som ska banda in "Hemvärn & Påssjuka" ikväll!

För en massa år sen hade pappa bandat in den från tv, och hela familjen äälskade sen!
Men så va jag jätte duktig och råkade banda över den i misstag. Och vi ha inte fått tag på den sen dess. Eller jo, jag har den på datorn men ha aldrig lyckats bränna den på skiva.
Och det är alltså en massa år sen hela familjen ha sett den tillsammans.
Astråkigt eftersom de är vår "familjefilm".
MEN nu ska Guldvärda Marie fixa att den bandas in till mig! <3
Jag vet, fjompigt att bli så till sig över en film. Men så är det. :D

Så TACK till Guldvärda Marie!


This entry was posted on 15:58 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Jag har fått Maries mamma att banda den till en klient dessutom :P Så vi e flera som e till oss över den där filmen.. :)

  1. ... on 22 juni 2007 kl. 16:59  
  2. Cila sa...

    Haha, e de så? Va skoj att man inte är ensam ;)

  3. ... on 23 juni 2007 kl. 15:15