De är nästan vidrigt va varmt de ha varit idag!
Eddie o jag tänkte fara och ta en snabbt dopp till Knutnäs.. Heter de så?
Men så va de ju folk där, så vi sket i de. Lika bra de, annars hade man ju varit som en isbit nu. Huga.

Annars så ha jag varit och kört min sista körlektion med Bengan. Lite ledsamt va de ju faktiskt.
Så nästa vecka ska jag prova på teoriprovet. Vi vet ju hur de kommer att gå.. Dåligt!
Nåja, då hinner jag ju göra de en gång till innan Eddie far på jobb igen iaf. :)
Men de närmar sig iaf. Sköönt!

Ida ha vi varit och hälsat på till dagiset också. Ebba fick träffa sina dagistanter.
Usch, hur ska jag kunna lämna henne där när hon är så liten? Kommer o gråta ihjäl mig. :P
Ye Ye.. Imorrn far Eddie på jobb. Han börjar redan 6, så alarmet ringer 04.45. Snacka om tidigt. Purjo också. Ah.. Näh, nu börjar de klia i ögonen.. Ebba soooov nu! Mamma e trött.. :D





This entry was posted on 22:10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: