Ja, nu följer jag trenden och kör också med lite blogg. Man kan ju inte vara helt efter lixom. Fast jag känner mig rätt efter idag.. De vart o fara ut på röj igår. Ajja Bajja, Madde. Att du ska lyckas lura med mig.. Kvällen vart kanon. Madde o jag sjöng lite Singstar, wiie va bra vi är! Sen for vi ti arken, in kom vi också efter att ha stått i en mycket jobbig kö i över en timme. Suck. Som om man har tid med sånt lixom. Träffade en massa gamla skolkompisar från högstadiet, mycket trevligt! Träffade några Geta bor också. Hamnade på "efterfest" med två av dom till Sund (!!). Dom sjöng singstar och jag diskade.. Fråga inte! Sen skulle vi ta taxi hem till geta.. Skulle få vänta på den i över en timme, Nej tack! Sånt har man ju inte tålamod till, så jag började gå. Gick i över en timme innan Eddie hittade mig. :) Så mina fötter är rätt onda idag. Hade ju mina berömda Sex and The City skor igår också, sånt är ju inte fötterna vana med. Gash. Mm..Ja. Så gick de till. Kul hade jag! Gör gärna om de! :)


This entry was posted on 17:39 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    Jansson sa...

    haha knasboll :P Ja kan förstå att du hade ont i fötterna, men varför diskade du? xD haha...

  1. ... on 4 juni 2007 kl. 16:51  
  2. Cila sa...

    Bra fråga.. :P Blev på humör av att dom sjöng singstar :D

  3. ... on 4 juni 2007 kl. 17:36