Ha ni sett nå sötare..? :)

Ja, va ha man gjort hela denna underbara dagen då? Inte mycket. Gu va slö jag är. Jag ha ju bestämt mig för att inte vara ute förän jag får en pool att svalka mig i. Vilket liv va.. :P Jessica & Kenny va gulliga o drog med mig på en prommis till glass kiosken. Sen gick vi hem till dom och åt cocosbollar. Ni vet, såna där mega mumsiga som man köper på sparhallen/kantareller/mattssons... Mmmmumma! :D Kenny va lekfarbror med Alfa. Jätte kul, tro de eller ej...men Alfa vart trött! :-O Sen fick Alfa träffa lilla labbisvalpen!! Guuu va söt man kan bli. Tyvärr hade jag inte kameran med.. Nu kikar jag på "50 first dates" på danska 3:an. Skita bra! Nöjd nu Jessica? ;)


This entry was posted on 22:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Det är väl nästan så att du MÅSTE ta ett kort på labbisvalpen nästa gång du är där! :)

  1. ... on 11 juni 2007 kl. 20:22  
  2. Cila sa...

    Du tycker de? :) Funderar ni på att skaffa en sån eller?

  3. ... on 11 juni 2007 kl. 22:12  
  4. mamaMill sa...

    nej inte just labbis kanske, men hund, nån gång :)

  5. ... on 12 juni 2007 kl. 21:43