Checka in Princess Luna's kungliga sovplats.

Idag ha de varit kanonväder, igen. Guu så skönt!
Va ti stugan med Ebba & Alfa. Ha softat massor!
Är duktigt skönt, speciellt eftersom att mamma och pappa inte
kan slita blicken från Ebba. Så de blir lixom lite barnfritt :)
Vadade i vattnet också, va hela 21 grader varmt. Sköönt!
Men ett dopp vågade jag mig inte på :P

Sen ha jag och Luna myst i massor. Hon är bara för söt.
Hon gillar att sova på mina axlar, skita mysigt!
De ser ni på bilden ovan, lite dålig kvalitet med webcam:en tyvärr.

Annars ha de inte hänt mycket. Lite spännande fakta är att jag troligtvis
har blivit laktosintolerant. Jag agerade fontän på dasset i geta skogen idag.
Mindre trevligt.. Ja, så nu vet ni de :P Ät inte gräddost om ni är laktosintoleranta.
Ett ganska bra tips sådär..

Idag ha jag övat på bilskole teorin. Guu va jag suger! :D Fattar inte hur jag någonsin ska
lyckas klara provet. Nåja, jag ska kämpa som attans iaf!

Nu ska jag se på Cheaters på Zone Reality. Löövar den kanalen. Bara så ni vet.

God Natt på er mina Vänner.


This entry was posted on 21:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: