Ebba gör "spottpruttljud" så spottet flyger.. :)

Fina Kålle med Daniela brevid
Jisses va kallt de va i morse. Nästan så man trodde att de va på väg att bli höst. Huga.
Idag ha jag varit riktigt hurtig och traskat iväg till butiken för o köpa tutteli o cigg.
Stanna en sväng vi fottis planen så Alfa fick springa av sig. Och Ebba fick gå i gräset.. :)
Ha fått min älskade Veckans Nu! idag också. Äntligen börjat livet bli bra! :P

Grannen Daniela kom över och bjöd mig på rabarberpaj, mumma va gott!
Med sig hade hon Golden Retrivern Kålle. As söt! Liknar massa på min älskade Diezel. <3

Imorn kommer min älskade Eddie hem! Ååh va jag saknar!

Äsch, kommer inte på nåt mer nu. Har nervsläpp idag. Ebba är skita grinig. Jä**a tänder! :/


This entry was posted on 17:57 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: