Hjälp, en hund!!

Matte, ska vi busa nu?

Är jag söt, eller?

Så här trött blir man när man har flyttat...

Spanar på småpojkarna...

Idag flyttar Princess Luna hem till oss. Blev en dag tidigare. Så om typ 1 timme ska jag kubba ner med transportburen oh hämta hem prinsessan :) . Wiiie va spännande!
Jag antar att de blir uppdatering lite senare så får ni höra hur det går.

Tjing!

UPD.
Nu har Luna kommit hem!! :D
De går väl rätt bra. Lilo är inte så förtjust i henne. Eller egentlgen är hon mega förtjunst och framfusig men reser ragg samtidigt. Måsta slänga ut henne en sväng så Luna kunde få gå husesyn på egen hand. Sen däckade hon ganska hastigt på soffan. De tar på att komma till ett nytt ställe. :)
Jahapp, jag tänkte lägga upp lite bilder, men sidan har nå fel. Så de får väl vänta till imorrn då.
Mm, annars ha de inte hänt mycket. Va till butiken en sväng och handlade. That's it!
Nu får de vara bra för idag! Tack & Gonatt!

UPD.
Nu gick det att lägga upp bilder. Så här får ni gotta er i Princess Luna bilder.
Nu ha jag bestämt mig att Lunas fullständiga namn är just Princess Luna. :)


This entry was posted on 17:25 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Söt hon va! :)

  1. ... on 7 juni 2007 kl. 21:42  
  2. Cila sa...

    Ja, visst är hon! Jag e käär <3

  3. ... on 8 juni 2007 kl. 09:43