Madde & Cila - Friends for Ever <3

...helt okej. Jag klarade det!! :D Jippiii! De va just och just att jag klarade det, men det räknas iaf! :D Tusan va svårt de va! Ringde Bengan och skulle fixa en uppkörningtid också. Hade hoppats på att få göra de denna veckan, innan Eddie far på jobb. Men dom hade inte tid förens på onsdag. Suck! Så de blir först veckan efter det. Alltså veckan efter midsommar hoppas jag på att få mitt efterlängtade körkort! :D Håll tummarna!

Idag ha min älskade prins kommit hem. Älska! Skönt de, Ebba va duktigt morgonpigg och vaknade redan 04:50... Jag va INTE pigg vill jag lova. Hade bara sovit 4 timmar.. Huga.

Nu ha jag just ätit tortillas. Asgott!
Ja, de va allt för denna gång. TjolaHopp på er.


This entry was posted on 16:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Grattis :) till din tröst så tyckte (åtminstone..) jag att uppkörningen var lättare än teoriprovet! Lycka till!

    p.s sen kan du köra ebba hem till oss närsomhelst du behöver barnvakt :P

  1. ... on 14 juni 2007 kl. 11:45  
  2. Cila sa...

    Tack! Ja men då låter väldigt bra! Är duktigt nervös inför uppkörningen. Huga!

    Haha, va bra att jag har barnvakter! :D TAck!

  3. ... on 14 juni 2007 kl. 20:13