Jippiii! Efter en dag full av nervositet, illamående och maknip så har jag äntligen
fått mitt körkort!! De gick som smort. Va va jag nervös för?
Iallafall, snart ska jag ut o köra själv för första gången i mitt liv.
Eller nja, Ebba åker med. :)
Eddie ska lägg båten i sjön och han åker med en annan. Så jag får äran att köra. :D

Äntligen, säger jag bara. Äntligen är jag fri. ;)
Så på tisdag eller onsdag ska jag och fika med madde också.
Då ska jag köra till stan alldeles själv. Akta er! :P

Så.. Så ha min dag varit hittills.


This entry was posted on 15:19 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    wimsis sa...

    Du e så duktig gumman! Grattis än en gång!

  1. ... on 28 juni 2007 kl. 16:08  
  2. Cila sa...

    Tack stumpan! :)

  3. ... on 28 juni 2007 kl. 18:57  
  4. mamaMill sa...

    Våga du ha ebba med i bilen vid första turen?! modigt :P haha nej ja skojar, du e säkert skiiitduktig ^^

  5. ... on 28 juni 2007 kl. 22:18  
  6. Jansson sa...

    grattis :D

  7. ... on 29 juni 2007 kl. 08:31  
  8. Cila sa...

    Joo, de gick så bra så! Körde bara 70-80..Vågade inte mer.. :D Haha! Hel kom jag fram också! :)

    Tack!

  9. ... on 29 juni 2007 kl. 09:33