Bad Delfinen :)

Ebbas snygga pool :)

Ja, fy tusan va jag är trött på allt vad dop heter. Vill inte ens tänka på de. Mamma och jag ha bråkat ikväll. Hon tycker att de är ett måste att ha dop. Men både Eddie och jag överväger helt seriöst att INTE ha. Jag menar, hon har redan ett namn. Hon heter Ebba Maria Grane. De enda jag vill är att hon ska ha faddrar. Johan, Malin, Madde och Kalle. Kan man ha det fast man inte blir döpt..? Eddie ska snacka med prästen på onsdag och höra hur vi ska göra. Känns så fejkat med dop för oss. Gud hit & dit.. Skit! Usch säger jag bara! Sku vilja spy så fort jag hör ordet dop. Va säger ni, Johan & Madde som kanske läser detta? Gråter ni om vi inte har dop? Slår ni mig? :P

Till annat.. Ida ha Ebba och jag badat i Ebbas lilla pool. Äntligen har jag en pool!!
Den är inte så där mega stor, men skönt va de! Vi hade till å med bad delfiner. Nej, inte bad ankor utan bad delfiner! Annars ha vi bara slappat, as usual. Suck.

Pratade med Eddie idag och hans semester planer ser ljusa ut trots allt! Jippii! Så de verkar som om han får tre veckors semester efter midsommar! Gu va najs lixom.

Nej, nu ska jag öva lite på bilskole teorin igen. Jag börjar nästan bli het på de :P
Är ju faktiskt i över morgon som jag ska prova på det. Usch va läskigt! :/ Nu ska jag inte babbla mera. Trevlig Måndag kväll på er mina Vänner.


This entry was posted on 22:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Nej, Johan slår dej INTE om ni inte har dop :D Sen får väl madde stå för sin åsikt, nu när johan har stått för sin menar jag :P

  1. ... on 11 juni 2007 kl. 23:05  
  2. Cila sa...

    Okej.. Va bra! :)
    Vi har inte bestämt oss än.. Men vi får se..

  3. ... on 12 juni 2007 kl. 08:10  
  4. wimsis sa...

    klart att ja inte slår dig gumman! Det är helt upp till er hur ni vill ha det! Puss

  5. ... on 12 juni 2007 kl. 10:46