Mitt Älskade Monster.
Puh...Alldeles svettig!
Ha städat som en galning idag.
Ha dammsugit, städat katternas badrum (dom delar med bykmaskinen), städat
det kaotiska databordet, städat köket, diskat, vattnat blommor, moppat golv och bykt kläder.
Ha jag tjänat ihop lite poäng eller? Ja, de ha jag.
Prinsen kommer ju hem imorn, så lite fint kan man ju laga det.

O så ha jag ju hunnit vara till stan och fikat med Madde idag.
Lunch på Dinos blev det. Mycket trevligt, som alltid!
Och idag va Ebba med också. Så lugn fika vart de verkligen inte.

Nu ska jag bara kika på tv och äta lite skorpor. Mumma!
Så.. Godnatt på er!


This entry was posted on 22:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: