Steg upp 06:30. Uäck. Såå seg.
Men skulle ju hämta hem min prins, så de gick rätt bra iaf.
Och nu efter en RedBull så känner jag mig lite piggare.
När vi kom hem så ringde dom från Birka och frågade efter en nyckel.
Smarta Eddie hade glömt den (igen) i sina arbetsbyxor i sitt skåp i hytten.
Så..bara att köra in igen till stan och ge nyckeln åt dom. Smiiidigt!
NOT
Så jag tog datorn, en RedBull och ciggisarna o satte mig på altanen och hade det
allmänt mysigt. Kan man ha det bättre? Nä, skulle inte tro de.. :)

Vill skicka en BamseKram till Jessica som läggs in ikväll.
Imorrn är det kejsarsnitt för hela slanten.
Då får dom äntligen träffa sin bebis.

Suck vad härligt! Vill också :P
Ska sååå o hälsa på! :)
Nu ska de softas framför tv:n. Bye!


This entry was posted on 10:16 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: