Yes, idag är det äntligen Party dag!

Dagen började med att Eddie och jag va på auktion i geta byn.
Va jätte skoj, första gången nånsin som jag va.
Jösses anamma i havet va han där Grönbacks gubben kan prata snabbt! :D
Duktigt imponerad.
Sen snabbt hem och fixa mig kla för att fara till stan.
Träffa Madde, shoppa på stan, handla öl på sparhallen och sen hem o hämta illrarna för att
sen fara till huset och dricka en breezer o sola. Eller ja..jag satt i skuggan o Madde solade.. :D
Anyway.. Sen efter de så for vi hem ti Madde igen. Så nu ska vi laga mat.
Sen blir de ti o fara till huset igen. Där blir vi. Med ska vi självklart ha singstar. ;P
Ikväll ska de sjungas!
Mm.. Så de har varit full rulle hela dagen. Men så mycket mer ha de inte hänt än.
Mille & Johan, våra singstar motståndare, kommer sen också!
Blir kanonkul!

Mer än så kommer jag inte o skriva idag.
Men de lär väl skrivas imorrn! :)

Ännu ett stort GRATTIS till Madde, ikväll ska det firas! :)

Hej Svejs!


This entry was posted on 16:14 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    Jansson sa...

    du måste skicka bilderna jue :D och blogga din slö-fis!

  1. ... on 15 juli 2007 kl. 16:00