Sötnosarna leker

Anni, Ellida, Ebba och MammaEddie leker med småtjejerna
"Våga ta min leksak..." :)

Sötisarna leker på altanen :)


Kom nyss hem från stugan.
Träffade Anni & Ellida. Ellida är just under 3 veckor yngre än Ebba,
så de va kul o träffa henne!
Dom lekte tillsammans på filten, såå gulliga!
De ser ni ju på fotona ovan.

Nu ska jag berätta en ledsam historia..
Köpte RedBull på Mattssons igår för 1.59 euro.
Mums filibabba! Beroende som man börjar bli så tog dom slut snabbt.
Så skulle jag köpa RedBull på GetaBoden idag.
Hör och häpna; dom kostade 2.59 euro!!!!
1 euro dyrare per burk!! Snusk va dyrt!
Så poängen med historian är,
Köp ALDRIG RedBull på GetaBoden!!!!

Ja, annars har jag inget nytt på hjärtat.

Grattis Madde till semestern! <3


This entry was posted on 18:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Va kul att höra det namnet igen! Mn mormor hette Ellida <3

    och är man vettig tycker man att red bull smakar bajs ändå så! :D

  1. ... on 13 juli 2007 kl. 21:54  
  2. Cila sa...

    E de så? Va gulligt! Jag hade aldrig hört de förut, så de kan ju inte vara allt för vanligt!?

    Haha, har aldrig blivit anklagad för att vara vettig ändå! ;)

  3. ... on 13 juli 2007 kl. 22:02  
  4. wimsis sa...

    Tack gumman!

  5. ... on 14 juli 2007 kl. 12:01