Min älskade Redbull

Pappa & Eddie försöker fixa vagnen...
Barnpassning :P
Skylten vid förra bilden :)
Turisten :P

Eddie & Tommy :)

Hungriga pojkar

Söker skugga..


Kattdrama
Igår hade vi kattdrama här hemma. Huga.
Kissebebisarna Luna & Lexus fick för sig att det är jätte
kul att klättra i träd.
Jo, och helst ska man ju vara 5-7 meter högt uppe i en tall då va..
Matte, jag alltså, fick fnatt. Hur i helvete ska man få ner dom?
Klättra..? Jag..? Näää, skulle inte tro de va.
Försökte kalla på dom, att dom skulle fatta o klättra neråt.
Men de va inte speciellt lyckat. Eller..ner kom dom ju.
Först klättar Lexus rakt ut tills han bara står på fjuniga barr,
självklart faller han. Ca 20-30 cm från en stor sten.
Sååå nära att bryta nacken av sig. Puh! En katt nere, HEL!
Luna då, hon hoppade rakt ut i luften. Hon kom alltså också ner, hel.
Jädrans katter! Mitt hjärta va liksom i halsgropen. Huh.

Vikingamarknad
For efter pappa vid halv 1. Sen via godby för o ta ut pengar o
köpa min obligatoriska Redbull. Sen iväg.
Anamma va varmt! De blåste ingenting!
Nåja, vi gick runt o kikade. Köpte inget förutom två
hamburgare till pappa & Eddie.
Skulle prova ett halsband som jag trodde kostade 9 euro.
Asfint. Men 9 va bara nåt "serienummer" för halsbandet kosta
tydligen 40. Sug purjo! Villa ju ha ju. :/

Sen for vi hem, o åt mat från soltuna.
O nu sitter man här. :)
Har svettigt som i en bastu. Vidrigt. Hatar bastu.


This entry was posted on 16:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    kissungar har en tendens att tro att de ska klättra med huvet neråt :P

  1. ... on 26 juli 2007 kl. 18:51  
  2. Cila sa...

    Jodu, smarta? Nä, inte det minsta! :D

  3. ... on 26 juli 2007 kl. 21:26