Nå nu ha jag äntligen blivit människa igen och kan skriva.. :P
Nä, så dålig ha jag nog inte varit. Bara lite för lat för att orka skriva.
Iaf, jag skrev ju lite blogg då på lördagen vid 4 tiden.
Då skulle vi äta mat för att sen åka till huset i västernäs.
O de gjorde vi, fixade oss färdigt och satte oss sen o började dricka i solen på altanen.
Ljuvligt!
Sen vid 7-8 tiden kom Mille & Johan. Trevligt som alltid! :)
Ingen verkade så där super sugen på singstar, förutom jag.
Så lite ledsen i ögat blev man ju när man insåg att vi glömt mickarna i
Maddes bil som Markus tog hem för att sen börja dricka. SUCK!
Snacka om typiskt va..?
Nåja, kul hade vi. Snottrade på och alla drack (förutom Mille som jag tror har en bebis i magen :P).
Sen när klockan va ca 23:15 (?) for vi till arken. Tur va väl de (att vi for så tidigt), va ju en jävla kö.
Drack för fulla muggar, Cila va shot galen! Vet inte hur många som slank ner.. :D
Sen märkte vi också att vi rökare som alltid måste dricka upp drinken innan vi får gå ut o röka, vilket e aaasdåligt, kan gå upp på gubbhyllans terass och röka. Där får man ha drinken med sig!
Kanon! Så där va vi!
Ja, sen tröttnade vi på arken typ vid halv 3.
Då pallrade vi oss till Lilla Holmen för att bada.
Jag och Heidi nakenbadade, såååå skönt! Ska göra de varje gång! :D
Sen tog jag taxi hem, skulle på efterfest till grannarna här. Men somnade i taxin o va dödstrött.
Så de va bara o pallra sig till sängen.
Ja, de va en kanonkväll!
TAck för det goda vänner!
Foton orkar jag inte ladda upp just nu, dom kommer senare.
Tjing!


This entry was posted on 14:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    mamaMill sa...

    FOTON!!! :o jag vill se pussbilder :P

  1. ... on 16 juli 2007 kl. 18:09