Fy fan va trött man kan va!
Steg upp 05:30 för att åka med Eddie till stan så jag
skulle få bilen.
Men de gör jag helst inte igen.
Jag vill ha en egen bil..
Någon som har en billig bil till salu?
För typ ca 50 euro som jag kanske kan klämma fram om jag har tur..

Iaf..
Ha varit på stugan typ hela dagen.
Rätt skönt att sitta där inne och lyssna på regnet.
Blev bjuden på middag också; rökt abborre med potatis och sås.
Mums!!
Och imorrn ska jag få oxfilé och blåbärspaj med vaniljsås till dessert. :)
Har man det bra eller?

Ja, de va nog allt för idag.
Nu ska jag bara vänta på att Ebba ska somna så jag får
gå och sova jag med. Tröött! *snark*

Natti.



This entry was posted on 21:36 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: