Idag ha det varit full rulle, typ.
Eddie ha vunnit lite money på poker så vi lyxade till det med
middag på Soltuna. MUMS!!
Sen ha vi varit på loppis i stan och sen köpt en kjol och leggings ti mig. :)
Nu sitter vi hemma och lodar.

Vet ni, snart är det helg!! Ååh, jag kan inte vänta! Vill festa NU!
Singstar, smirre och goda vänners sällskap. Kan det bli bättre?!
Och sen arken självklart.
Jag vet, många ska till Lappo. men vi bojkottar.
Jag ogillar att sova i tält. Snusk. :)

Je, nu ska jag ut på cigg. Bye.


This entry was posted on 21:15 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    wimsis sa...

    Två dagar kvar!! Pratade just med mor, och vi får vara i västernäs. Bara vi plockar upp efter oss! Wee! Dom ha dessutom lovat sol på lördag! Kan det bli bättre??

  1. ... on 12 juli 2007 kl. 13:45  
  2. Cila sa...

    Nope, de kan verkligen inte bli bättre!! Guu va underbart, jag längtar så jag tror jag ska gå sönder.. :)

  3. ... on 12 juli 2007 kl. 16:07  
  4. mamaMill sa...

    fan va perfa ^^ vi ska äta middag hos mama i västernäs på lördag! inte så långt att gå sen alltså :)

  5. ... on 12 juli 2007 kl. 16:58  
  6. wimsis sa...

    Jepp! Helt ensamma! Playsyation finns där oxå så allt e ju nästan fixat nu!

  7. ... on 12 juli 2007 kl. 17:44  
  8. Cila sa...

    Underbart! Bara att komma ihåg o ta med mickar och singstar spelen. Och spriten självklart! :D

  9. ... on 12 juli 2007 kl. 23:02