Eddie ringde mig igår vid 21 tiden.
Han hade fått feber och ska få gå av båten idag.
Nog är de ju typiskt!
När vi äntligen börjat renovera, så blir båda sjuka!
Jag ligger hemma med stegring och orkar knappt gå efter posten.
De suger!!
Fick i uppgift av Eddie att plocka bort alla småprylar från bokhyllan
i huset, den här veckan.
Orkar jag? Nääh! Har inga krafter.
Nya bokhyllan får vi ju nästa vecka på måndagen.
Ska lägga in den direkt på rätt plats.

Jah, de va nog allt.
Ligger o tittar på
"Härmed förklarar jag er Chuck och Larry"
Asbra! =)





This entry was posted on 12:15 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 kommentarer:

    wimsis sa...

    Du får se till att va frisk på fredag, för då ska det fikas! Så det så!

  1. ... on 21 november 2007 kl. 12:49  
  2. mamaMill sa...

    hah, busted!! det är inte bara jag o johan som kollar på tecknat OCH tycker det är roligt! :D

  3. ... on 21 november 2007 kl. 12:51  
  4. Cila sa...

    Absolut! Inget kan hindra mig frpn en fika stumpan! =)

    Mille, tecknat?? Chuck och Larry filmen? Den är då inte tecknad iaf! =P De är nog bara ni som tycker att tecknat är bra!! =D

  5. ... on 21 november 2007 kl. 15:10  
  6. mamaMill sa...

    haha ojdå :p kände inte igen titeln, såg bara kycklingen och tog för givet att det var tecknat, heh :P

  7. ... on 21 november 2007 kl. 22:07  
  8. mamaMill sa...

    Hur sjuk är du egentligen?! :O Kom tillbaka =)

  9. ... on 22 november 2007 kl. 17:28  
  10. Cila sa...

    Haha!! Saknar du min blogg? =D

  11. ... on 22 november 2007 kl. 18:38  
  12. mamaMill sa...

    ^^

  13. ... on 22 november 2007 kl. 19:29