Shit, de ha ju hänt en del på sistone.
Eddie har sålt båthuset.
Alldeles för billigt, men vad gör man?
Så har han köpt en bil också.
En liten Fiesta, röd såklart!
Min bil! <3
Jag ska fixa den fin och mysig! =)
Och i lördags va han ju ut på krog.
Han for dit med 90€ och kom hem med 600€.
Inte helt fel! =)
Vilket betyder att bilen han köpte blev gratis.
Tadaa!
Underbart!
Så har vi båda blivit förkylda också.
Tror inte att Eddie blir så länge på jobb den här veckan faktiskt.
Å så ha vi fått in kanaler i sovrummet.
Trådlöst!
Köpte på biltema för 449:- och den funkar skitbra!
Häärligt!
Aa, de va väl allt kanske.
Nu ska jag dricka varm saft o äta ostmacka.




This entry was posted on 10:15 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    wimsis sa...

    Nej men va skoj!!! Egen bil! Puss

  1. ... on 19 november 2007 kl. 17:32  
  2. Cila sa...

    Jepp! Fast egentligen inte, de e ju Eddies och han ska ha den med på jobb. Men jag säger att de e min iaf och jag ska fixa så den blir söt! =) Kanske att jag får ha den någon vecka iaf =D

  3. ... on 19 november 2007 kl. 18:11