Idag är man trött och sliten vill jag lova.
Jag hade såå himla kul igår!
Igår på dagen va det stress, stress och stress.
In till stan, hämta tårta, eddie till banken och sen träffa madde.
Med madde till emmaus, alko och bettans bod (som hade stängt!) och sen hem till
Madde. Puh!
Sen till Linda och hämta singstar spel.
Sen hem till Madde o packa hennes grejer.
Sen åka med Magnus, köpa korv laga mat, ladda ner musik.
Osv, osv..

De va såå skönt när vi kom hem till Mille & Johan och kunde börja slappna av.
Underbart!
Och vad fint dom fixat i lägenheten.
Spindlar o spindelnät m.m
Och bål hade dom fixat också! Mumma!
Efter de vart det Mariepark. Jätte skoj!
Madde & jag dansade hela tiden!
Hann bara dricka 2 smirrar!

Usch, nu börjar mitt huvud bli tungt som en sten.
Dags att lägga sig och vila lite..
Natti!




This entry was posted on 11:37 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Sömntuta! Var e bilderna då?! :P

  1. ... on 3 november 2007 kl. 13:53  
  2. Cila sa...

    Tss =P Jag har ingen kabel till kameran, men ska se lite senare om minneskortet passar i andra datorn. Annars får vi vänta tills imorn kväll! :-O

  3. ... on 3 november 2007 kl. 14:33  
  4. Marie sa...

    hello dark angel! du dansa loss ordentligt hör jag :) skoj! va skit musik på arken kan jag lova, fick inte dansa alls :( men hade skoj ändå.. puss

  5. ... on 3 november 2007 kl. 14:44  
  6. Cila sa...

    Jodu, fy aj aj va vi dansade =P
    Skulle vilja hugga av mina fötter idag! :-O

  7. ... on 3 november 2007 kl. 17:45