Mördarens sista brev: ord för ord


Jag är fylld av hat och jag älskar det. Det är en av de enda saker jag älskar.
För en tid sedan trodde jag på mänskligheten och ville leva ett långt och lyckligt liv – men sedan vaknade jag. Jag började tänka djupare och ta reda på saker.
Men de existentiella tankarna var inte lätta. När jag funderat på saker har jag blivit olycklig, frustrerad och arg. Jag kan inte vara lycklig i detta samhälle och den verklighet jag lever i.
Efter de långa funderingarna kring min existens har jag kommit till en punkt där jag inte känner annat än hat mot mänskligheten och människorasen.
Livet är bara en meningslös slump... en lång evolution och resultatet av många olika faktorer och orsaker. Men livet är också vad en individ vill göra med det. Och jag är mitt eget livs diktator och gud. Jag har valt min väg. Jag har förberett mig att kämpa och dö för mina tankar. Jag, som det naturliga valet, eliminerar alla som jag ser som opassande, en skam för mänskligheten och missarna i det naturliga bortfallet.


Ni kan fråga er själva varför jag gjorde detta och vad jag vill. Nå, större delen av er är för arroganta och blockerade i sinnet för att ni ska kunna förstå. Förmodligen säger ni att jag är ”mentalt sjuk”, ”galen”, ”psykopat”, ”kriminell” eller något annat liknande skräp. Nej, sanningen är att jag bara är ett djur, människa, individ, oliktänkare.
Jag har fått nog. Jag vill inte vara en del av detta snärjda och ruttna samhälle. Som vissa vise män sagt: mänskligheten är inte värd att försvara – bara att döda. Men...
... när fienderna springer i skräck och gömmer sig när mitt namn nämns
... när den korrumperade regeringen har skjutits på gatorna
... när den idiokratiska makten och det demokratiska systemet är ersatt av rättvisa
... när klipska människor äntligen är fria och regerar över samhällen i stället för idiokratiska majoriteter.
Ja på den stora frihetens dag vet ni vad jag ville.
Länge leve revolutionen, revolutionens system som inte bara förslavar den svaga massan utan även de smarta individernas lilla minoritet.
Om vi vill leva i en annorlunda värld, måste vi agera. Vi måste resa oss mot de förslavande, korrumperade och totalitära regenterna och störta tyrannerna, gangstrarna och den idiokratiska makten.

Ensam kan jag inte ändra så mycket men förhoppningsvis inspirerar min handling alla världens intelligenta individer till något slags världsomfattande krig och revolution mot de regerande systemen. Systemet, som kriminaliserar det naturliga och rättvisan, är mina fiender. Människor, som lever i en låtsasvärld och stöder systemet, är mina fiender.
Jag är redo att dö för min sak – saken, som jag vet är rätt, rättvis och sanning... fast jag skulle förlora eller om min kamp bara skulle kommas ihåg som ond... jag kämpar och dör hellre än lever ett långt och olyckligt liv.
Och kom ihåg att detta är mitt krig, min idé och min plan.
Skyll inte på någon annan för det jag gjort.
Skyll inte på mina föräldrar eller vänner. Jag berättade inte för någon om mina planer och behöll dem alltid för mig själv.
Skyll inte på filmer som jag tittat på, musik som jag lyssnat på, spel som jag spelat eller böcker som jag läst. Nej, de har inget att göra med detta.

Detta är mitt krig, en mans krig mot mänskligheten, regeringar och de svagsinnade massorna. Ingen nåd åt jordens avskum. HUMANITETEN ÄR ÖVERSKATTAD! Det är dags att lägga tillbaka det NATURLIGA URVALET & MEST LÄMPADES ÖVERLEVNAD på spåret.
Till de som det förtjänar.

Jag finner inga Ord.



This entry was posted on 22:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Synd att så många liv skulle måsta gå till spillo pga en sorglig människas handlingar. Men lika bra är det att han är borta nu iaf.. Kan han inte skada fler människor. Även om han borde fått suttit på livstid och se människor i ögonen varje dag - om han ens sku ha brytt sej...

  1. ... on 9 november 2007 kl. 01:27