Så här såg det ut när man vaknade imorse..
Maddes & min Halloween packning =P

Äntligen hos Johan & Mille *Slappna aav*

Halloween Pynt.

Bål

Bål med spindlar i =)


Liemannen är värd.

Liemannen & hans bedårande Fru.

Liemannen Johan & Ängeln Madde

Ängel på Toa. =P

Ängel Clis på Toa.

Johans as snygga Strumpisar =D

Bonden Marie

Fia, Mille, Johan & Madde sjunger Singstar.


Sång!

Madde

Johan grimaserar så fint så =P

Jag.

Mille.

Fia & Madde

En av alla Madde&Clis bilder.. =P (blev några under kvällen..)

Vi.

Disney sånger i taxin! As kul!

Snyggaste minerna nånsin! =D

Jag ska inte satsa på fotograf yrket..=P

Marie & Fia

Hittade Malin också!
Jamal, Madde & Jag.

Bus Fia


Jamal & Madde

Madde dansar för fullt

De va allt för denna gången! Skoj som attans va de!
Tack Mille & Johan för en kanon förfest! =)



This entry was posted on 20:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Haha höll på glömma kommentera här :P men ta för guds skull bort bilden på johans SKREV!! :P och jag hade glömt bort att vi sjöng i taxin, såå kul, haha!!

  1. ... on 4 november 2007 kl. 20:57  
  2. Cila sa...

    Haha!! Neej, strumpis bilden är ju bra ju! *asg*
    Ja att vi sjöng i taxin va galet roligt! =D

  3. ... on 4 november 2007 kl. 21:57  
  4. Fia sa...

    Men nej. Cila! Hahaha. Jättehärliga bilder, och TUSEN tack för den hemskt smickrande bilden på mig :p Haha!

  5. ... on 4 november 2007 kl. 22:35  
  6. Cila sa...

    HAha, varsågod! =D De va såå lite såå! =D

  7. ... on 5 november 2007 kl. 09:13