Fortsättning på mitt kamera problem.
Först fick jag mail av Ellos kl 8 i morse, där skrev hon att den
varit till Åbo och sen skickats tillbaka för att jag inte hämtade ut den.
Hrm.
Säkert tar jag båten till Åbo för att hämta min kamera.
Säkert.
Iaf.
Sen fick jag mail igen kl 16.
Då skriver samma människa att jag ska få paketet ca den 15/11.
De är på torsdag.
Va tusan sysslar dom med?
Jag bara undrar!
Jag blev helt pirrig o lipis efter mailet imorse.
Och så kommer min underbara Prins o säger att jag kan få en kamera i tidig
julklapp/födelsedagspresent =)
Är han inte underbar? <3

Så imorn måste jag ringa Ellos o fråga What the fuck dom håller på med!
Snacka om att jag har oflyt!



This entry was posted on 19:59 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    wimsis sa...

    Det är inte meningen att du ska ha nån kamera helt enkelt gumman!

  1. ... on 12 november 2007 kl. 22:38  
  2. Cila sa...

    Nädu, de är bara så!! Snacka om maximal otur. Ska ringa o skälla på dom imorn! *morr*

  3. ... on 12 november 2007 kl. 23:37