Okej.
Nu har jag formaterat skiten.
Allt gone, bilder o hela faderullan.
Dataskrället segade ju så mycket så jag inte ens kunde spara
bilderna på skiva.
Nåja.
Så nu funkar nästan allt som de ska.
Internet trugar.

I somras hade jag en grannes son och fixa mitt trådlösa.
Alltså han hittade någon nyckel som låste, så att
bara jag kan surfa på mitt trådlösa.
Aa, å nu då.
Nu kan jag inte ansluta till de.
Jag kan göra det om jag får tag på nyckeln.
Men var i helvetes helvete får jag tag på den?
Jooooohaaaan!!!
Jag som tyckte att jag va så duktig o fixa datorn alldeles själv.
Å så fittas de på nytt!
Aldrig får det gå smidigt heller.
MORR!







This entry was posted on 17:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: