Förbanna! Jag har aldrig haft hål i tänderna innan.
Förutom nu, eller jag fick veta de för ett år sen.
Då va jag gravid och då får man inte dra ut tänderna.
Så jag skulle komma tillbaka på hösten..
Tror ni jag gjorde det..?
Nä, just de. Ha inte varit dit ännu.
Men nu har jag sån jäkla tandvärk...
Ha inte ens ätit nåt ännu, och jag ha varit vaken sen 8.
Ringde och bokade tid tills imorn kl 12.
Får se va dom gör då.
Jag låter dom iaf inte dra ut nå tänder utan att jag sövs ner.
Nääh, inte ens en bedövningsspruta vågar jag ta!
Never!

Jaja, nu ha jag klagat tillräckligt.
Ska försöka få i mig lite kycklingsoppa nu.
Tjingeling!


This entry was posted on 11:18 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

    mamaMill sa...

    blogga lite nu!!! ^^

  1. ... on 13 augusti 2007 kl. 23:09