Barnvakten Daniela. :)
Här städas poolen..

Stolta Grabbar :P

Vattenpåfyllningen börjar.

Under tiden slappas de.

Daniela & Ebba :)

Eddie försöker släta ut bottnet.. :D

Åke & Eddie inspekterar :P


Daniela & Jocke = datafreaks :P


Thony & Ebba myser

Thony inviger poolen :)

Åke joinar..

Haha..FylleKram!

Bad Pojkar :)

Lyckliga bad pojkar :)




Igår va jag efter min nya pool. Fick den gratis :)
De enda kruxet va att den va skitig och måste rengöras.
Och med hjälp från Daniela, Thony, Åke, Eddie och Jocke så gick det snabbt!
Underbara grannar! :)
Sen satt vi och väntade på att den skulle fyllas med vatten..
Tog ju sin lilla stund, ca 4-5 timmar.
Under tiden drack dom öl och åt mat och hade allmänt trevligt!
Jag drack 2 smirrar, fick räcka så. :)
Sen vart de dags för invigningsdopp..
Jag fegade ur, va ju så förbannat kallt :D
Så Åke & Thony skötte den delen :D
Ni ser ju bilderna ovan... Dom tala för sig själv.
Kanonkväll va de iaf!

Sen vart ju jag dödstrött.
Har bara äti soppa i ett dygn, knaprat burana och haft tandvärk.
Så jag somnade vid 20... :)


This entry was posted on 09:40 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    När ska vi få komma och bada i denna då? :P

  1. ... on 14 augusti 2007 kl. 23:44  
  2. Cila sa...

    Jadu, nästa sommar kanske..? Läs nyaste inlägget så förstår du!

  3. ... on 15 augusti 2007 kl. 09:34