För första gången på många år har jag ätit banan.
Tidigare har jag tyckt att de luktar såå illa.
Men så fick jag för mig att jag sku laga smoothie, o köpte lite
olika frukter o bär.
Så måsta jag ju bara smaka på en banan. O mums, de va ju gott ju! :)
Skit bra! Då kanske jag kan få i mig lite nyttigare mellanmål om dagarna.

Imorrn ska jag hämta hem prinsen min.
Finally!


This entry was posted on 22:02 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    jävlar vad du har bloggat över natten jag varit borta då :P

    min kommer hem på fredag först.. *urk*

  1. ... on 7 augusti 2007 kl. 23:59  
  2. Cila sa...

    Haha, ja du måste ju ha nåt o läsa när du kom hem ju :D

    Ha saknat dina kommentarer, så sätt igång! :D

  3. ... on 8 augusti 2007 kl. 09:40