Aargh!!
Fy fan va förbannad jag blir på den här satans posten!!
Kl är 13:45 och den ha fortfarande inte kommit!
Extrema jag ringde posten i stan o frågade va i helvete som pågår.
Självklart.
Hon sa att killen (tack o lov) bara jobbar veckan ut.
Tack! Vill gärna ha min post före ett för H!!

"Sucka mitt hjärta men brist ej"


This entry was posted on 13:44 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 kommentarer:

    wimsis sa...

    Vad chockad ja blir, ha ha!

  1. ... on 1 augusti 2007 kl. 20:22  
  2. mamaMill sa...

    det måste ju ta en stund att ta sej ut till geta ^^ tänker på oss stadsbor som är prioriterade *s*

  3. ... on 1 augusti 2007 kl. 21:44  
  4. Cila sa...

    Haha! Ni är nog muppar ni! :D När vi flytta hit i december fick vi posten kl 11.. Sen ha den försenats för varje månad. Och vet ni när den kom idag sen då? Jo HALV 3!!!!! Sjukt! *arg*

  5. ... on 1 augusti 2007 kl. 22:03  
  6. mamaMill sa...

    men vad e det du väntar på då? att getabladet ska komma? ^^ haha, förlåååt kunde inte låta bli! (a)

  7. ... on 2 augusti 2007 kl. 00:15  
  8. Cila sa...

    Haha! Njä, getabladet håller jag med om att inte är så där råhäftigt. Men igår väntade jag faktiskt på den nya barnvagnen! Så nu är den hemma, sådeså! :P

  9. ... on 2 augusti 2007 kl. 08:10