Jepp, ni läste rätt.
Nu har jag varit och ryckt ut den onda tanden. Jippii!
Sitter här med hela kinden bedövad.
Fick lugnande piller, vart heeelt slut.
Lyssnade på mp3:n och fick 3 bedövningssprutor.
Fick också nånting som smaka så illa att jag spydde.. :D
Snusk.
Men nu jävlar.
Ska dit om 2 veckor igen o ta bort nästa.
Sen ska jag dit än en gång för o borra-de är jag livrädd för!!
Nåja, lite lugnande piller o massa bedövning så ska de väl gå finemang!
Nu ska jag vila.. Är astrött!


This entry was posted on 13:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Måste bara dela av mej av min värsta tandläkarupplevelse å då :) Var väl typ 7-8 bast när mamma fick sitta o hålla mej i handen, när det inte fungerade satte de en lugnande supp i asset, vilket resulterade i att jag ålade ner ur tandläkartronen, UTAN ben.. Heh. Yeah. Sen skicka de mej till Åbo för nersövning för EN tand som skulle dras ut ^^

    Jag mår bättre nu :)

  1. ... on 14 augusti 2007 kl. 23:42  
  2. Cila sa...

    HAha.. :D
    Jag vill också till åbo och sövas ner. Men ingen vet hur man ska gå till väga..? :-o

  3. ... on 15 augusti 2007 kl. 09:34