Kom nyss hem från nästan en timmes promenad med Matilda & Jessica.
Vi hade barnvagnsrace. Eller, de såg ut som de iaf.
Lite muppigt när vi gick 3 stycken med vagnar på rad.
Svettigt värre, solen skiner ju på som bara den!
Stannade vid glasskiosken så Jessica & Matilda fick äta tillbaka kalorierna
dom just promenerat bort :P
Jag höll mig till min redbull & powerking.. Så nog fick jag tillbaka mina kalorier jag med. :-O
Skönt va de iaf!
Vi ska försöka vara duktiga och promenera några dagar i veckan. Imorrn igen till o
börja med! Värsta hurtigbullarna :P
Jag hänger på Matildas utmaning också! Nu jäklar!


This entry was posted on 14:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: