Nu är kärringen i farten igen!
Hon som matade Lilo tills hon inte visste var hon hörde hemma mera.
Nu har syrran sett henne mata både Luna och grannens katt!
Voi satan!!!!
Så nu har jag just skrivit ett brev till henne, och fattar hon inte efter detta så..
Ja, va fan gör man? Läser lusen av henne? Jodå, men de ha jag gjort förut o det
funkade ju tydligen inte.
Blir så jävla ledsen. Nu är hon på väg att ta min andra katt ifrån mig!
Ingen som har nåt bra förslag?
Önskar att polisen eller någon med "makt" skulle kunna gå och förklara att det
är olagligt eller nåt i den stilen..
Jag drömmer, jag vet. Men jag börjar bli desperat.
Nånting måste hända innan jag är kattlös.


This entry was posted on 17:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    Jessica sa...

    ja kan lova att inget biter på den tanten. det är kennys mamma moster o envisare tant får man leta efter. men lycka till:)

  1. ... on 11 juni 2009 kl. 22:10  
  2. millen sa...

    Är det bara hon som matar? Inte "tanten" längst ut i samma länga. Hon matade och tog in kattor när hon bodde nere vid oss. Stod stora skålar ute med mat i bara för alla att frossa i. Dessutom har hon stenkoll på om någon åker bort mer än sex timmar och lämnat sina djur.

  3. ... on 12 juni 2009 kl. 09:52  
  4. Cila sa...

    Nejdå, det var hon som berättade att hon sett M mata Luna O grannens katt. Så jag har svårt att tro att hon skulle ha matat dom. Och syrran såg M med egna ögon så..

    Nej usch va sur jag blir.. :/

  5. ... on 12 juni 2009 kl. 10:45