Jippi.
Vaknade och hade 15,8 grader inne. Skönt.
Och inget varmvatten, tydligen har oljan tagit slut.
Och det är söndag. Det kan ju inte bli bättre :)
Så jag har fått koka diskvatten, de är ju visserligen ingen fara.
Värre blir det ikväll när jag ska duscha och tvätta håret..
Usch, fasar för det.
Annars har jag varit duktig och dammsugit, moppat, tvättat ALL tvätt
och diskat förstås. Och klockan är bara kvart i 10 :) Imp!


Och nu kommande vecka är det action.
Tisdag ska jag till banken och göra klart allt.
Onsdag ska jag till läkare med min knäppa nagel (har väntat läänge).
Onsdag kväll ska jag köpa bil!!! :D
Torsdag ska jag köra sista tjosan med Bengan och sen får jag mitt riktiga körkort.
Fredag ska jag köpa sommarkort på Avancia och sen sätta igång! :)


Älskar när det händer grejor!
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen gå ut en stund.




This entry was posted on 09:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: