Vilken smärta att försöka trycka i mitt nya näs smycke då..
Har försökt hela helgen utan resultat. Bara tåriga ögon..
Tills igår kväll.. Jag, en fryst jordgubbe och nya smycket.
Tadaaa! :)
Men näsan är helt öm..
Men det är där iallafall!

Idag blir det att fara till mamma o pappa och duscha nu på morgonen.
Vi har ju som sagt inget varmvatten för tillfället :D

Jeje, nu ska jag fortsätta lalla en stund och sen sticka iväg!
Tjingeling!


This entry was posted on 06:21 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Haha, kan ha sett lite roligt ut med halvsmulten gubbe på näsan :D Men AJ, de tar ont att pressa i för små hål haha!

  1. ... on 8 juni 2009 kl. 11:09  
  2. Cila sa...

    Ja, jag tror nog att jag såg lite småkomisk ut :) Och näsan svullen och illröd! D
    Och du är pervo..eller får det att låta pervit! :D

  3. ... on 8 juni 2009 kl. 11:56  
  4. mamaMill sa...

    Haha! Det är du som läser pervit :p

  5. ... on 8 juni 2009 kl. 18:20