Äntligen är det tisdag!
Imorn börjar min minisemester på totalt 12 lediga dagar.
Aaah, underbart!
Ska bli intressant också att se om huvudvärken som jag annars har
varje dag när jag jobbar, försvinner.
Vilket jag tror. Skönt. Hjälper nämligen inte med piller.
Börjar bli ganska slut på att vardagarna alltid går ut på att sitta
och ha dundrande huvudvärk.

Nåja.

Idag ska jag äntligen och fika med Madde!
Tycker det är konstigt hur jag ska ha så svårt att få nånting gjort
nu för tiden. Men nu, nu ska det fikas! :D

Och imorn ska Ebba och jag o ränna på stan.
Ska och köpa Avancias sommarkort nu äntligen.
Ska bli såå skönt att komma igång!
Annars ska Ebba och jag bara njuta av vårt lilla sommarlov!

Nu ska jag jobba sista dagen på NÄSTAN 2 veckor.. :)
I'm Happy Today!


This entry was posted on 07:10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Har ni möögel på jobbet då? Kan ju ge huvudvärk.

  1. ... on 16 juni 2009 kl. 12:06  
  2. Cila sa...

    Mycket möjligt jo, jag tror det iaf :S

  3. ... on 16 juni 2009 kl. 12:49