Sådär ja.
Tog lugnande piller kl 9 och for till tandläkaren.
Där bestämde vi att jag ska träffa en annan tandläkare den 4.1
Där ska hon kolla vad som behöver göras.
Men troligtvis 3 tänder dras ut, 2 borras och skrapa tandsten.
Och vet ni vad?
Jag får sövas ner!!!
Jag är sååå glad!
Det är nytt på Åland from i December.
Så nu känns det bra att få allt gjort på en o samma gång.
Underbart!

Sen har vi också köpt golvmattor idag.
Till badrum, kök och sovrum.
"Bara" 600€.
Usch!
Och imorn kommer en granne och fixar väggarna på toan.
Och just nu är Eddie o pappa o pysslar med nånting.
O igår fick dom bort hela gamla köksmattan.
Shit!
De går ju faktiskt framåt.
:)
Lövli!





This entry was posted on 14:20 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Åhh underbart att få bli nersövd på åland nu då! Jag har varit till Åbo 2 ggr bara för det..

  1. ... on 29 december 2007 kl. 16:55  
  2. Cila sa...

    Ja exakt! Jag har ju varit på väg dit bara för att slippa ligga och pinas i tandläkarstolen. Men nu jävlar! :D
    Nu känns de ju kul att fara dit! :D

  3. ... on 29 december 2007 kl. 17:10  
  4. wimsis sa...

    Skoj att det börjar hända saker på huset nu. Mindre kul med tändläkare, men blir man sövd kan man ju leva med det! Puss

  5. ... on 29 december 2007 kl. 21:43