Först får jag veta att det går rykte om att jag varit otrogen.
Himla trevligt! Not!!!!!
Va fan e de för jävla bullshit!?
Jo, jag va ute och festade i helgen.
Jag hade skitkul och träffade en massa människor.
Några av dom träffar jag endast någon gång per år.
Och ja, jag kramar mina vänner!
Fick en puss på kinden också av min äckligt fulla syster ex.
Är det otrohet?

Jag gjorde ett snedsteg i april som jag ångrar så förbannat mycket!
Det höll på att förstöra mitt förhållande.
Konstigt? Nej, inte alls!
Och jag hade mig själv o skylla.
Och jag var ärlig och berättade för Eddie.
Självklart!
Skulle aldrig kunna leva med en sån hemlighet.
Så, vi tog oss igenom det.
Och idag har vi det bättre än någonsin, trots att Eddie
har svårt att lita på mig ibland.
Och det accepterar jag. Det är ju mitt fel!

Så du/ni som sprider falska rykten..
Gå och göm er!!
Är mitt liv så himla intressant att du/ni måste lägga er i?
Lägg av med det iaf!!
Jag berättar ALLT för Eddie och kommer alltid att göra det!

Sluta förstöra mitt liv!!





This entry was posted on 22:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: