64



Jag vet att det börjar bli tjatigt.
Men, de är bara 64 dagar kvar nu!!
iiiih!
På tisdag ska jag boka benutrymme till flyget!
Hoppas att vi får dom platserna vi vill ha!
*håller tummarna*


Annars ha de inte hänt nåt kul.
Eller jo, jag ha fått sova en heel natt inatt!
De va underbart!
Och vart alldeles chockad när jag insåg att klockan va 8 när Ebba vaknade.
Härligt!
:)
Nu ska jag göra mig klar o fara till godby.





This entry was posted on 10:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    8?? Är det en hel natt i din värld? *gulp*

  1. ... on 7 december 2007 kl. 12:32  
  2. Cila sa...

    Oh ja!! Annars brukar hon vakna vid 2! Och då är man trött! :) 8 är alltså lyx å du vet! :D

  3. ... on 7 december 2007 kl. 14:52