Jaha.
Så va det nyårsafton.
2007 går mot sitt slut.
Sjukt!
Och vad har jag gjort i år då?
Inte ett jävla skit!
Vet ni..
Jag har inte jobbat en endaste timme på hela 2007!
Onormalt.

På tal om nåt annat så har jag beställt duschkabin idag.
Får den hemkörd 10 januari.
Nice!
Och den 7:e kommer mattgubbarna.
Det tar väl ca 1-2 dagar att fixa det för dom så.
Och under tiden ska eddie spika upp träpanel i duschrummet.
Uunderbart!
O på onsdag ska jag fara o städa vardagsrummet så eddie kan
bygga ihop bokhyllan o få den på plats.
Puh.
De e full rulle nu.
Just de!
O jag ska försöka hitta tomlådor så jag kan börja flytta dit
saker som vi inte behöver här hemma just nu.
Så vi flyttar lite i sakta mak.

Attans va jag babblar!!

Såg nyss sista avsnittet av Grey's Anatomy säsong 2.
Aaah!
Väntar snällt på 3:e, men jag är OTÅLIG!!
Såg sista avsnittet av desperate housewives igår också.
Maraton!
Nej nu.. nu ska jag röka o dricka en PK.
Gott Nytt År!







This entry was posted on 20:46 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: