Eddie ringde idag o tyckte att vi ska fara ti Norrtälje
kommande fredag o köpa mat & sånt.
Fasen va kul!
Eddie, Ebba & Jag far! :)

Som ni kanske förstår så tror Eddie på mig nu.
Men vi båda är himla nyfikna på vem som försöker förstöra
och hittar på sånt trams!
Men jag kan ju klargöra redan nu inför nästa utgång;
Jag kramar mina vänner.
Och det är inte otrohet!
Så, nu vet du/ni det!

Ikväll ha Ebba & jag varit på klinten.
Vi har skrattat åt Ebba så mycket att tårarna sprutat
och vi fått magont! :)
Lilltösen har också gjort stora framsteg.
Hon har gått ca 5 meter alldeles själv massor av gånger ikväll!!
Min sötis börjar lära sig gå!!
<3





This entry was posted on 23:01 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Oj! :D nu får ni verkligen passa er för vilka grejjer hon får tag på när hon går omkring :P

  1. ... on 8 december 2007 kl. 23:55  
  2. Daniela sa...

    nej men va kul gumman =)

  3. ... on 9 december 2007 kl. 03:58  
  4. Cila sa...

    Ja, de e skitskoj!! Men som du säger Mille, hon kommer åt allt! Våra kastruller tex, är aldrig i sitt skåp.. :D

  5. ... on 9 december 2007 kl. 08:31