Sådär ja, nu är äntligen andra skedets teori avklarad.
Syster och jag har suttit och plågats onsdag och torsdag kväll.
Men nu är det bara körningen kvar och sen har jag mitt riktiga körkort!
Aaah, underbart!
Annars då, igår blev Alfa och Tellus kastrerade.
Så nu har dom stackrarna tratt och dom är riktigt ynkliga.
Tellus vill inte kissa och ingen av dom har ätit på 1½ dygn.
Och inatt så måste jag gå till soffan och sova, för alfa hoppa upp o ner ur sängen
och skrapade tratten överallt.
Usch va jag lider med dom.
Iaf, det blev en chockräkning åt rätt håll. Bara 400 € för kastrering
och alla vaccinationer för båda två.
Hade räknat med 2-300 till.
Ao.. va och shoppade påskägg igår också, så att man säkert har till påsken.
Vill inte bli utan ju :)
Och idag, ÄNTLIGEN fredag!!
Ska ti Bettans efter jobbet och sen och fixa syrrans någi skit
till motorfordons byrån. Bruden ha ju gått o köpt sig en bil ju :)
Nej nu ska jag göra nåt vettigt istället för o bara skriva en
massa blaj här.
Trevlig helg allihopa!!


This entry was posted on 08:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: