Har stannat hemma från jobbet idag.
Dom senaste 2 nätterna har jag knappt sovit alls.
Och jag blir så slut!
Och arg!
Att bara ligga och vrida och vända på sig hela tiden och inte
få sömn trots att man är så grymt trött.
Morr!
Och sömnbrist lockar ju tyvärr med sig huvudvärk, så
jag ha känt mig som en levade trumma idag.
Nu har jag tack o lov bara lite ilande kvar.
Suck.

Syster kom just och berättade att vår kusin och hans
kompisar varit med om en bilolycka.
Föraren hade somna vid ratten och bilen har vält något varv.
Så dom eller kusin måste "klippas" ut.
Alla lever tack och lov.
Men just kusinen blev värst skadad och lär ha
en spricka i nacken.
Vi har inte fått veta så mycket än, så jag kan ha fel.

Usch, jag hoppas verkligen att alla killarna blir bra!
Såg bilder på bilen, och det var ingen trevlig syn.
Kolla här.





This entry was posted on 12:29 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Usch :S Hoppas de klarar sej bra! Kul för övrigt att du bloggar oftare igen ;)

  1. ... on 30 mars 2009 kl. 17:34  
  2. wimsis sa...

    Fy vad läskigt.. Hoppas allt går bra.. Och hoppas du får sova lite snart! Puss gumman

  3. ... on 30 mars 2009 kl. 19:40