Ebba spydde ganska mycket fram till 12 på dagen idag.
Efter det har det inte kommit mera *peppar peppar*
Och hoppas att hon inte ska behöva spy mera heller.
Hon är så sliten min stackars tös. Tror också att hon fick feber
mot kvällen.
Men iaf, eftersom att hon mådde lite bättre mot kvällen så for
vi till stugan och umgicks med familjen.
Vi letade påskägg, fick paket av mommo och moffa och va ute
och kastade sten i vattnet. Och åt god mat såklart!
Underbart!
Ebba fick 50 euro att köpa kläder för. Så mår hon och jag bra imorn
så ska vi fara till Kapp Ahl och kika. Bruden älskar ju klänningar,
så jag lovade henne en! :)
Sen imorn kväll ska vi till Soltuna på middag.
Hoppas att vi kan fullfölja planerna bara.
Jag är livrädd för att jag ska börja må dåligt nu..
Usch... Hoppas att vi båda får sova hela natten också.
Börjar bli lite trött efter att ha varit vaken sen 04 förra natten..
Håll tummarna nu!
Natti!


This entry was posted on 21:57 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: