Igår sku Ebba, Camilla och jag fara till Mattssons o handla.
Vi kom precis fram och parkerade så började Ebba spy som en tok..
Skit också!! Hann inte ens stänga av bilen..
Slita av alla kläder, torka bort värsta gegget från bilstolen.
Sen åkte vi hem.
Och idag är vi båda hemma. Jag mådde lite konstigt igår,
men jag tror (hoppas) att det bara var psykiskt.
Inga mera spyor sen igår alltså.
Så jag hoppas ju att det inte är magsjuka.
Det sku va andra gången på MINDRE än två veckor.
Tycker att vi kan klara oss lite längre än så...

Suck.


This entry was posted on 07:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 kommentarer:

    mamaMill sa...

    Jamen va konstiga "il" hon får?? Fast magsjuka funkar kanske så, ingen aning! Bara haft en gång själv i mina dar..

  1. ... on 23 april 2009 kl. 12:12  
  2. Cila sa...

    Ja verkligen! Men tror nog inte att de här va magsjuka iaf. Hon spydde ju bara en gång så..
    Ha du bara haft magsjuka en gång?? Fattar du hur lyckligt lottad du är! :)

  3. ... on 23 april 2009 kl. 12:18  
  4. millen sa...

    Hon är inte åksjuk då? I så fall finns en bra lösning. Åksjukeband som man köper på hälsokostbutiken. De har min lilleman alltid med sig om han ska åka längre vägar.

  5. ... on 24 april 2009 kl. 20:39  
  6. Cila sa...

    Millen

    Hon har aldrig varit det förut, så jag tycker att det är konstigt om hon skulle bli det mitt i allt nu.
    Men vi hade ätit en ganska saltig middag en timme före, så vi tror att det berodde på det.
    Men tack iaf!! :)

  7. ... on 25 april 2009 kl. 07:51